Benvinguts!

Sentir dolor es inevitable. Sufrir es opcional.

lunes, 23 de enero de 2012

Nous pensaments

És molt típic per cada any nou fer-se uns propòsits, suposadament per a millorar. Bé, en el meu cas no ha sigut voluntàriament, sinó que aquests nous pensaments han vingut a mi.

Queda poc per anar d'Erasmus. Per a molts un Erasmus seran unes "vacances" on anar de festa, i oblidar-se dels estudis. En el meu cas m'ho prenc una inversió de futur, ja que em brinda la oportunitat de construir un futur a l'extranger, on vull viure. No sé si serà Bèlgica, Holanda o Alemanya, però de moment són els països que tinc en ment.

Seguin en el tema de nous pensaments, i canvi de vida.. he de dir, que en el principi d'any nou vaig començar a reflexionar, sobre els humans en general, en com som, com actuem, tot el que ens envolta. I entre molts del temes en els que he pensat, ha sortit l'alimentació. En com ens alimentem, d'on surten els nostres aliments, què porten, etc. I després de documentar-me molt i molt bé, he decidit començar una alimentació vegana.

Ja fa un parell d'anys, vaig passar-me a la dieta vegetariana, però he de dir que va durar tansols uns 10 mesos degut a que ho feia malament, i estava molt baixa de ferro. Però aquesta vegada ho he fet amb cap, anant al metge i fent-li cas.

És aquí doncs, on comença la meva "nova etapa". Sí, a arrel d'uns pensaments relacionats amb el veganisme i l'estil de vida. A partir d'aquí he pogut desenvolupar la resta de idees que tinc en ment, tot i que de moment, no seran compartides.

No hay comentarios:

Publicar un comentario