Benvinguts!

Sentir dolor es inevitable. Sufrir es opcional.

lunes, 18 de julio de 2011

Menorca

Durant el període d'examens de l'estiu passat vaig tenir un bon "rampell". Estava agobiada pels estudis, farta d'algunes coses i no passava per una bona època, així que vaig dir.. me'n vaig. Va ser un rampell autèntic: comprar bitllet d'avió i al cap de 5 dies marxar!

Cala en Brut
Quan l'avió va aterrar a l'aeroport vaig agafar un bus cap a Maó, ja que és on sortien tots els busos cap a les altres localitats més poblades (que no ho són tampoc gaire, jejej). Al bus vaig conèixer dues noies que també s'hi quedaven 5 dies i que anaven a fer tota la costa Sud a peu fins a Ciutadella. A la tornada ens vam trobar a l'avió..




Port de Ciutadella
Quan ja estava a Maó vaig anar a mirar els horaris de la resta de busos, i com quedeva una hora i mitja perquè sortis el següent cap a Ciutadella, vaig anar a fer una volta per la ciutat. Era molt aviat (cap a les 6 del matí) així que tampoc hi havia molt per fer, però almenys així el passeig no va ser gens calorós.


De camí cap a Ciutadella..res, vaig dormir xD. Quan ja estava a Ciutadella, vaig trobar-me amb en Roger, un noi de couchsurfing. Em va acollir molt bé tots els dies, a una casa que havia llogat amb la seva germana i un parell d'amics. 
Més Macarella

Al final vam acabar siguent 3 noies i 3 nois, vam conviure aquells dies a la casa, que estava ven bé al centre de Ciutadella, tot i que de dia jo anava pel meu aire, ja que només hi seria aquells 5 dies.
A Macarella

Tots els dies vaig anar a les diferents platges amb bus, excepte un dia que vaig llogar una vespa, al Velos Joan, durant un dia per visitar aquelles cales on els busos no arribaven.

L'últim dia vaig anar a Maó i vaig quedar amb l'Albert, un altre noi de couchsurfing. Em va ensenyar unes cales on no hi havia absolutament ningú (crec que no es poden anomenar cales, perquè eren totes de roca i només s'hi podia baixar grimpant..i per pujar ni ho explico!jaja).                                                                                  

Cala Punta Prima
De les noies que he dit al principi que vaig conèixer al bus.. ens vam tornar a trobar a la tornada a l'avió, i ens vam despedir, i fins aquí pensaba que ja estava.. fins que vaig veure, al començar la uni al setembre, que una d'elles estudiava a la mateixa facultat que jo, a  Biologia!! Portavem les dues 4 anys a la mateixa facultat, i mai ens haviem vist... quines coincidències oi??


Va ser el 1er viatge que vaig fer sola, i va valdre molt la pena. Em va ensenyar que en els viatges a soles coneixes molta gent de manera diferent, ja que tens la obligació d'espavilar-te, i això no té preu! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario