Benvinguts!

Sentir dolor es inevitable. Sufrir es opcional.

miércoles, 27 de julio de 2011

Primeres impressions

El gran viatge va començarel dia 21, tot i que es podria que va començar el 22, ja que el primer dia només vam tenir temps d'arribar a Bucharest i deixar les maletes a casa del Roznan, un amic de l'Alejandro que ens va acollir per dues nits. Vam anar a prendre algo per la nit, i la veritat és que Buchares és una ciutat molt gran i amb edificis vells, però té un centre molt acollidor, ple de bars diferents i terrasses i un ambient de festa cada dia..


El següent dia vam anar a visitar el Parlament (molt gran per cert), alguns parcs i plaçes importants, i el centre de la ciutat en general. Vam quedar amb una noia de AEGEE Bucharest i com estavem molt cansats (quasi no vam dormir) ens va deixar la seva casa per dormir mentre ella treballava .. super generosa la noia. Per la nit vam anar a un concert en viu on tocava també el Roznan, i després cap a casa. I al tercer dia vam quedar amb el Dani (un noi Asturià) i 3 grecs (2 nois i una noia) que venien amb nosaltres a Chisinau, però amb tren, i jo anava en bus..
Per la tarda vaig acompanyar-los a lestació de tren i jo vaig anar cap a la de busos (una estació de mala mort), que per cert estava bastant lluny i anava carregada com una mula..bé que quasi el perdo.

Després del viatge en bus (per la nit fins les 5 del matí) l'únic que va passar és res. Aburriment perquè no podia dormir, i passar per la frontera i que et mirin rarament i et preguntin..Spain???
Quan vaig arribar...  em va passar una cosa molt curiosa. Resulta que l'estació on estava de busos era la principal, però no era més que un p*** pàrking de mala mort, i vaig arribar a les 5 i fins a les 6.30 em vaig esperar, pero al veure que ningú em venia a buscar i tothom em mirava com "aquesta es turista.. perquè ve al nostre pais si no tenim res?", vaig agafar un taxi i no sé com ens vam entendre, i em va portar fins la casa on haviem de dormir, però no hi havia ningú. Li vaig dir en català si em podia portar a lestacio de trens (els dos idiomes sassemblen prou) i em va entendre.. de cami manava fent de guia turistic, pero jo com que en romanès no hi entenia molt..jajajaj. Quan vaig arribar a lestacio de tren, volia pagar-li pero no tenia prous diners en Leis (moneda rumana) així que vaig pagarli amb leis romanesos, moldavis i dòlars xD. Després vaig pensar..els altres venien en tren (i arribava més tard) així que vaig estar esperant fins les 8, que de casualitat van aparèixer unes noies que em sonaven del Fb i els hi vaig preguntar si eren d'AEGEE, i rsultava que sí, així que per fi vaig passar l'amargor d'estar sola i amb la por de no trobar ningú (ja que no tenia tampoc els seus mobils..). I vam esperar fins que van arribar els altres i vam anar a la casa a deixar l'equipatge :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario