Benvinguts!

Sentir dolor es inevitable. Sufrir es opcional.

jueves, 14 de julio de 2011

Preparant el següent viatge





En breus començarà el pròxim viatge. Tinc 21 anys i he visitat 19 països. Aquest estiu visitaré els número 20, 21 i 22. 

El viatge començarà amb una breu visita a Bucharest, Romania. Amb la companyia de l'Alejandro viatjarem des de Barcelona a Bucharest amb avió. Allà ens hi estarem 4 dies a casa d'un noi que hem contactat a través de Couchsurfing.com.

Després d'aquests 4 dies, en els que espero tenir una lleugera visió de la capital per tal que em dongui més ganes de tornar-la a visitar, agafarem un bus cap a Chisinau, la capital de Moldavia. Allà ens hi estarem dues setmanes amb companyia d'altres 28 joves més d'arreu d'Europa, amb qui participarem a la Summer university SU 2011! Step UP! Tenim una agenda programada molt atapaïda, així que suposo que no hi haurà lloc per a l'aburriment. Tot i així, quan arribi el dia ho explicaré amb més detall.

Després de Moldavia, tinc pensat anar a visitar el Rike, un amic de Budapest que vaig conèixer a Bulgària (ja explicaré el viatge a Bulgària en un altre moment, per situar-vos!). L'objectiu és arribar-hi fent autoestop, i amb una filosofia de vida diferent. Vivint amb el mínim necessari, viatjant a baix cost, i pel que fa al menjar, intentaré que els supermercats em donguin el menjar que els hi caduca cada dia, i que de fet, el tiren. Ja veurem com subsisteixo al viatge. 

Un altre dels meus propòsits és trobar feina durant el viatge. Segurament a Berlín, la pròxima destinació pensada per després de Budapest, però entremig hi haurà molt per veure.. I si no és a Berlín, espero trobar-ne de tornada a Barcelona. Per Holanda o Bèlgica. 


Sí, tinc moltes expectatives per a aquest viatge. Segurament no surti com planegi, però surti com surti serà segurament, el millor viatge que hagi fet mai a nivell personal, d'enriquiment i autoconeixença. Estic segura que em canviarà en la manera de ser i pensar. I per això he començat a escriure aquest blog. Per veure els meus progressos com a persona, i veure la meva evolució psicològica.


També haig de donar les gràcies al Gabri, l'inspirador per a aquesta creació. Qui és el Gabri? Un amic que he conegut en un viatge a Polònia. També l'explicaré en un altre moment.. ara veig que em queda molt per explicar!!

I demà.. a començar els preparatius pel viatge!! Que no queda ni una setmana i encara no he organitzat res.. sempre vaig a última hora! tot i que sempre m'he autodemostrat que són aquests els millors viatges. Els improvisats 2.0 :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario